A song inside my head.



Åh, vilken kväll ! Badat och bara tagit det såå chill. Eftersom jag inte var redo riktigt mentalt för skola idag, så...stannade jag hemma. Tyckte bara att allt gick så fort. Men nu är jag redo to get back. Nu är det fan i mig inte långt kvar, vilket är min största drivkraft till att ta mig dit imorgon... bara för att göra dom sista månaderna nu liksom.

mm, Nu sitter nel och smaskar kebabrulle i min soffa..själv åt jag en makrillburk+ en banan. Har infunnit sig någon slags non-aptit-thing och jag är bara aldrig sugen. Aldrig, hahaha, jag återkommer igen om en dag eller två ;)

Nae, nu ska jag bejaka min sociala sida. Hmm? neee. Jag ska fortsätta vara chill. Jag sätter på en film. Älskar min Nel <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0