Halloj där hemma!

...Nu är jag hemma. Eller jag var i stan för länge sen, men jag har sovit större delen av dagen. Jag sov medans mamma var på IKEA. Och nu har vi fixat här hemma. STORfixat. Så balkongerna är rena paradisen nu!!! Speciellt den stora:) me like. Kan lägge in bilder nån dag om ni vill :)
Man är fortfarande lite slut i huvudet. Superkul, men påfrestande att jobba. Jag jobbade dygn denna gång. Men det gick bra, men det var mycket jobb denna gången. kul kul. Idag jobbar min älsk, så jag har ingen dator, han fick låna den tills natten. Så jag sitter vid mammas nu. Så nu måste jag kila, för hon vill ha datorn och jag vill se sanningens ögonblick !
Ha en underbar kväll!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0