Shake that thing.

Today är det dans, snart faktiskt till och med...
Fint väder idag ju!? Man blir ju så glad. Häftigt hur miljön påverkar oss. Ganska grymt.
Fast lite sur är jag med, eller jag var, nu har det nog lagt sig fast jag känner att jag blir lite aggresiv nu igen...
jag köpte ett par jeansläggings på VERO MODA ( idioter ) och jag skulle lämna tillbaka dom idag för dom var för stora, men neeej det fick jag inte....För att prislappen SATT inte KVAR I BYXAN.
Jävla apor. Inte fick jag byta heller. Men jag undrar bara liksom Varför? jag menar, dom var hela och rena. är det inte vad som räknas? om man skulle kunna sälja dom igen liksom. Herregud. Känns som en sådär fånigt löjlig princip. Jag hatar principer, har aldrig förstått mig på det. Principfasta människor som bara ska göra saker bara för att man ska, sen om man dör på kuppen liksom det är skitsamma... 

Anyway.

Nu ska jag hoppa i kläderna, sedan bär det av till dansen med Dandee---->
Även Hanni är där med :D puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0