Spikat!

 

Jag är såååå glad :D Jag har haft så underbara dagar, och detta höll i sig även idag. Idag träffade jag Linn, som var hur länge sen som helst, sen kom Nel och Jimpa över dom hade varit hos nel och kollat film. Så satt vi och småpratade linne grann med min mor och sådär. Jag och Jimmy visade även den campingen vi nu har bokat till sommaren:D:D Jättefin! Första veckan, så vi kommer även fira midsommar med min släkt som befinner sig en bit där ifrån. Kommer att bli UNDERBART :D

Imorgon så är det parmiddag, med Axel och Mika. Mys mys mys :) sen lördag Jobb. Jag älskar livet ! :D:D

Hoppas ni har en bra kväll! :D 
Kommentarer
Postat av: Trees

oh tack så mkt:D

hoppas du får en härlig fredag! Sol än så länge :)

2009-04-10 @ 13:46:41
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0