AHAA, I'm here...Sandra och malin:P



 
Hej malin och sandra! Har svårt att tro att det är någon mer som läser. haha. .hanna? ja, iaf. tänkte skriva några rader. För att, jag vet inte. Men jag vill, typ. MM, skolan är snart slut, men det vet ju ni med sandra, malin och kanske hanna..japp...vadfan ska jag skriva? haha. Kan ju lika gärna ta't när vi ses :P neeee,  men bloggen ska jag skriva ner min tankar, eller? mm, okej. jag gör en traditionell punklista (strecklista) över mina tankar just denna minut, sekund..whatever HÄR:

- En ny person har kommit in som en äcklig, illaluktande, sur, mögglig figur i mitt liv, nämligen: MAUD. USH. seriöst, kvinnan är för mig vad diareé är för er: vidrig och jävligt obehaglig!
Denna här kvinnan jobbar för stångåstaden och är någon form av frontfigur för uthyrningen. Orkar inte dra allt, men såhär: hon nekade mig vår nya lägenhet. Varöfr? jo, för att jag inte ha jobb. hm? pucko? JA. Soc går bra, men inte föräldrar. nehe? men mamma ringde. Ordnat nu. Men fyyyyyfam vilken kvinna. Min första tanke och har varit nu i tre dagar, sen hon klev in med sin knälliga röst i min telefon!
 
- Lägenheten. Nu när allt, tyyyyyyp, är orndat (don't woary, jag ska ha min lägenhet) så kan jag inte låta bli att tänka på inredning och allt det dära. Den är underbar, den är min. okej, maud?

-skolan. ah, bara den liksom. ni vet, allt som har med den att göra. blääuu.

- balen. sååå jävla kul! ska kolla klänning imorgon och bokade hår och smink idag! I'm redy! Så jääävla redo!
- jul. GE MIG JULEN. GE MIG TOMTEN (känns lite mer som att det makar sence nu när jag har en liten kusin. förut var ju jag yngst....men jag tror att tomten är mest till för min mamma)

- elliots frenetiska kil på halsen. har kollat, ingen fästing (nu liksom?) inget ont..vad är hemligheten?

- imorgon. ååh,så kul! förfest hos mig och jimpa, krogen, dans all night long- efterfest all night long.....!

- fredag. uuhuhhuuuu......

- tisdag. YES, äntligen. seriöst. Äntligen ner i landet till mormor och morfar och påbörja julen! Nytt för i år är att jag åker dit själv, skönt, valde att åka en dag innan alla kommer. vill spendera lite tid med dom by my self.
 
- vet att jag slänger in engelska. men HEYYYYY,

SÅ, nu ska jag mysa ner mig i Zeldas famn. Ni trodde jag skulle säga jimmy. jag vet. men sånt har man inte tid med när man har två barn.

Så, sandra och malin hoppas ni njöt av inlägget ! det gjorde jag :) Ses kanske imorgon!
-

Kommentarer
Postat av: malin

haha söt du är. fan vi skulle ju hörts igår, torsdag va? vart vart ni?

2009-12-18 @ 16:43:30
URL: http://[email protected]
Postat av: korvbrödet

ÄNTLIGEN! keep up the good work ;)

2009-12-23 @ 00:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0