ehm,...

Tjo, på er:) fan, min mellanslagstangent är cp. hatart.
Jag och jimpa kom nyss in från en mysig dogwalk :)

ja, föfest hos mig och jimpa igår...vi hade askul! dock blev förfesten den enda festen för mig och toya. Jimpa och sebbe stannade kvar hos oss också då. haha. herre! men sådant kan ju ske! hoppas dock det var den sista.
Jag tror såhär att jag har varit jävligt stressad, mått lite halvt bra sådär och sen så hade jag knappt ätit . jag tror den kombinationen avgjorde hur kvällen blev, för så mycket drack jag inte!
men men, jag pallrade mig ivåg på avslutningen....skulle jag aldrig gjort. Så jag gick hem innan den var klar. när jag kom hem hade finaste killen städat hela lägenheten och det var inte lite kan jag säga!
Hanna och sofia ger sig ut ikväll igen...herre. men jag och toya tar en kväll hemma ;) dock på var sitt håll. tror vi båda försöker vänja oss av vid ångestkänslan över skolan som har blivit till en vana.

ja, så var det med det.

Fyfan vad jag längtar till jul! huset där min momor och morfar bor är min absoluta trygghet, jag älskar att vara där och jag älskar att träffa min släkt över jul! jag åker ju som sagt redan på tisdag iår, längtar så in i helvete!
ändå tråkiga är att vara ifrån älskling på jul, det är konstigt hur mycket man vänjer sig vid varandras sällskap när man bor ihop. för oss är det en självklarhet att fira jul på våra olika håll, men ändå...nu har vi varit konstant i snart 4 månader...och så ska vi vara ifrån varandra på jul. Men det händer så mycket annat så jag tror inte det blir så farligt. jag tror det kan bli skönt med. konstigt blir det att sova utan en varm mysig kropp tätt itill och ett par stora armar runt omkring sig. Men jag lär ju uppskatta det ännu mer när jag kommer hem sen!  

Nu har älskling duschat klart. Så nu ska jag sluta skriva så ska vi bädda ner oss och titta på nätet efter inredningsgrejer! 

tjosan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0