Åh Gud Så Skööönt.

Hade en mysig kväll igår på stan, fika med mäl sandra mills och alexander :). sen var vi hos alexander ett tag och sen skulle jag och nek (som kom förbi sen) få skjuts hem av mamma. men när hon är påväg ringer hon och säger att hon inte hittar sina bilnycklar, konstigt...ja hade dom i fickan! faaan. klockan är runt ett på natten, vad gör vi? Men mamma betalar taxi, jävlar vilken pratglad chafför (stavning?) men, sen kom vi hem och sov i princip.
Idag började vi med städningen och vi är redan klara! trodde det skulle ta hela dagen men det tog bara två timmar. gud så skönt! Vill att det ska vara fint imorgon när älskling kommer :) saknar ihjäl mig. var flera veckor sen vi var ensama. så ska mysigt!

Nu har även USBminnet hittats så jag kan lägga upp lite andra bilder. Mycket annat som kom till rätta under städningen med, bra det!

Nu ska jag och nel färga mitt hår igen...måtte det bli bra nu! Nel är duktig <3

Peace out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0