FiFan.

Jag blir så trött. På mig själv.
Hur kan jag har ignorerat att mitt rum bara står och förfaller. raserar. dör bort. mögglar igen.
hur?
FiFan.

Mobilen ligger och piper var tredje minut, för batteriet är slut och jag hittar inte min laddare. Mitt hår är lite smått gult för jag har fyllt i utväxten på slingorna och jag kan inte göra något åt det för jag hittar inte mitt silvershampo. Fifan.

Jag köpte min första inredningspryl till nya placet men den trilla i backen för jag gick emot den när jag "lekte" inte nudda golv på kläderna som ligger på mitt golv. FiFan.

Jag har förvärrat mina ryggproblem för jag har tvingat ut mig skälv att sova i soffan för jag får inte plats i sängen för alla kläder. FiFan.

MEN. Jag har träffat hanna, toya och nikki idag. det var long time ago. sjukligt skönt.
saknat till tusen. det blev hårfärjning i massa och kladdkaka;) jamm.

Övrigt?
mm.
Saknar dig jimmy.
sådär mycket idag. bara för att mitt rum hatar mig.
men jag vet att du har skoj så därför ska jag glädjas med dig.

Nu känns det bättre :) skriva av sig lite skit.
Men imorgon så blir det städning så in i, efter banken.

Mja, annars tycker jag livet sköter dig bra, eller att jag sköter livet bra. beror ju på hur man ser det.


förövrigt måste jag säga att det börjar sakta dra ihop sig och jag börjar lite känna av allt som jag hanna och nikka måste planera inför våra nollar. men kul ska det bli!


Hopp, och nu ska jag nog kika runt på nätet innan jag går och samtalar med min kära mamma.

Ha det gott :)

Kommentarer
Postat av: bäbisen

äntligen!!! det var inte igår du skrev här. fifan ;) kör gärnet!! OCH tjäääna pengar till liseberg! malin och jag är lååångt ifrån att ge upp det, nästa lördag it is!! :D

2009-07-22 @ 23:46:15
URL: http://www.sandrabojmar.blogspot.com
Postat av: Amanda :)

HAHA, skulle vi kunna fixa KANKSE ;) PUSS PÅ DIG !

2009-07-24 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0