In The Light Of An Already Faded Primadonna.

Idag är jag sååå glad! thihi, kan inte riktigt dela med mig av varför just nu. men SOON.
Var en lugn natt igår med på jobbet. och mamma och jag låg och kollade på CSI NY. älskart.
Sen kom älskling och bytte av mig så nu ska han jobba. två dygn. men sen kommer han på måndag och på tisdag ska vi iväg. inte heller det officiellt. men SOON. åh, jag känner hur jobbig jag är. men jaja!

idag ska jag inte göra så mycket. jag ska äta snart. typ den planeringen jag har :) känns skönt!
men imorgon är det andra bullar.....städning av mitt bagdad. Jaja, får hjälp av nel :) så snällt.

Nu ska jag ut härifrån och in i drömmarnas värld ett tag. Någon mer än jag som brukar lägga sig och vila en stund bara för att få drömma och fantisera ett tag. om vad som! jättehärligt! gör det, det är superskönt! känner dock att det finns riskt för att jag drömma lite för djupt...haha är lite trött.

Ni får ha det så gott!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0