Nöjd.

Sådär! fan va glad jag är.
Jag tänkte att eftersom rummet blev fixat idag så tog jag tag i bank sakerna med, och allt funka! det är lite som mamma ska hjälpa mig med sen också, men annars är allt klart nu! jag är så lättad, det är så sjukt jobbigt att ha grejer framför sig hela tiden.
Ja, det ända som bekymmrar mig lite är att jag inte har hittat min guldklocka än (konfapresent) fan. det är ganska jobbigt. Får lite lätt panik. men jag vet att jag inte har glömt av den någonstans utan förmodligen ligger den i någon väska eller hos jimpa eller så. Så jätteorolig är jag inte. På tal om klockor...så vorje ju denna inte helt fel...men vem fan spenderar så mycket på en klocka?  jo jag vet, dom som har pengarna...men vafan...tycker det känns lite överdrivet...men visst, kanske är just för att jag inte sitter på en sisådär 3,9 miljoner kronor som bara ligger utan nytta...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0