Oh, Herre.

okej, börja med att titta på klockan. Konstatera att den är kvart över sju! OCH jag har varit uppe i en timme!
Jimpa jobbar idag så jag vakna när han klev upp och sen dess har jag inte kunnat somna om.
Jag tror att det dumaste valet var att sätta sig här, nu kommer jag inte kunna somna om. det är nog kört på den fronten idag. haha.
men som tur är gör det inget idag för ikväll kommer jag förmodligen att vara ensam och då kan jag ju gå och lägga mig 8 om jag nu skulle vilja det.

Denna tid lär ju också bli vardag snart igen...usch alltså. Det är jag inte så pepp på kan jag säga!

Nel och jag åker in till stan runt elva, och jag har lagt till en sak på att-göra-listan!
Jag ska nämligen köpa något till mika, angelica och ville eftersom vi får vara där i två nätter:) får se vad det blir!
Sen var det ju presenten till erika och sen något att ha på sig för moi.

Nu ska jag ut till tv:n. Kankse kan somna igen ändå...vore ju så skönt!

Ha en bra dag...ser ut att bli fint väder :) ?

Hade gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0