Tjobalo :)



Jobbar idag :) så sitter här nere på kontoret och gör nytta. or not. lugnt i huset så jag tog en liten stud med bror ( på bilden) anna och mamma.
Mamma kommer stanna över här ikväll, eftersom ingen ide att åka hem och tillbaka imorgon förmiddag för att hämta mig. så mysigt och skönt att hon blir kvar.

Jahopp, lovet börjar komam till sitt slut snart, men innan det så har jag och jimpa en sista semester tillsammans:) till hans familj och sen ska vi åka till hans kusin mika m sambo angelica och deras son ville. mysig familj! Ska bli hur skoj som helst och skönt att komma iväg en sista gång i sommar! kanske liseberg med....men inget säkert än!

Nu kommer samvetet ifatt mig, så nu måste jag kila...!
Ha det så gott !

Peace out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0