Torsdag igen.

Nyhemkommen från jobbet :) funkade riktigt bra igår och det lilla som va idag.
Just nu sitter jag och väntar på att badrummet ska bli ledigt, så jag kan duscha innan jimpa och sebbe kommer :) äta lite lunch och så med dom, sen ska vi in till stan och fixa lite med erikas 18årspresent. Kankse köper jag något att ha på mig också, för allt ligger i tvätten och det fanns ingen tvätttid nu innan vi åker...

Sen ikväll kommer jimpa och nicklas gästa mig, film och pizza? :)
Kommer bli en bra dag! Men är så trött, sover inge bra på jobbet...man är så lyhörd på ifall någon ska vakna och gå upp och dessutom är soffan jag sover i obekväm som tusen. Den sover jag bara i när jag jobbar med jonatan, annars får jag alltid bäddsoffan på nedervåningen :) haha

Nu ska jag kila och duscha, och äta något kanske...hade visst glömt det :P

Ha det gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0