ÖstersundStad

Idag åkte vi in till Östersund! Supermysig stad, lite likt kalmar...både till storlek och utseende.
Där åt vi luch och shoppade också lite till Lillen:) Blev den overallen vi tittat på, och också strumpor och en superfin body! Vinteroverall letade vi överallt efter, men hitta ingen som riktigt föll i smaken...men tillslut tror jag att vi bestämde oss för en från HM, men vi väntar med att köpa den tills vi kommer hem till lkpg.



Nu sitter grabbarna och spelar nyinköpta tv-spel och jag och mamma ska kika runt på nätet och dricka kaffe/juice ! Apelsinjuice is the shit just nu!
Hörs förmodligen senare!
Ciao /<3
Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Akta dig bara Amanda, så du inte får halsbränna ! (:

2011-08-31 @ 22:31:50
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Malin

Heeeej snygging!

Nu har jag med hittat hit, och jag ska börja tjata om meeeer inlägg. :) ;) Puss på er, och magen!. Hoppas att allt är bra!

2011-09-01 @ 11:37:16
URL: http://pamaalni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0