Vaknat på fel sida

Japp, det är precis vad jag gjort idag...
Så därför har jag sovit tills nu, från och till. Men det är ju också skönt:)

Det är så kul att se hur hundarna trivs här, dom får springa lösa varje dag! Hoppas att dom riktigt springer av sig ordentligt och är redo för att fostras lika hårt sen när vi kommer hem, för då är bebis på ingång och då ska det vara ordning och reda på dom små djuren! Ingen soffa då inte, vilket också är bra för Jimmys allergier.

Sitter just nu och tittar på ett av mina absoluta favoritprogram nämligen dom här hus-programmen...jag drömmer mig lite bort och längtar tills jag och jimmy blir gamla ihop och förhoppningsvis kan köpa oss ett litet mysigt hem någon annanstans i världen. Men framförallt drömmer jag mig bort tills vi kan flytta till hus, eller iaf en bostadsrätt och vi kan ändra och fixa precis som vi vill! Hoppas inte att det ligger värst många år fram i tiden :)

Bilderna som jag la in på datorn, la jag visst in på andra datorn, och det är denna som jag kommer använda mest, typiskt, men det ska nog gå att ordna. Lånar mammas bilder sålänge :)

Man märke redan nu vem av mig och jimmy som får lättast kli i benen av att inte göra så mycket...
Inte en överasskning för mig.
haha.
Det ska ta många dagar innan jag tröttnar på att bara få gå runt och tänka och bara vara.
Så länge man inte bara ligger utan även rör på sig, så behöver jag absolut inte något att göra hela tiden.
Tur att vi är olika <3


Elliott, inte gamal där inte! <3



Enzo för några månader sen! <3



Och deras lekkompis! Även hon valp där:) Jaja, heter hon <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0