Det var ett tag sen!

Oj, det var ett tag sen jag var här:)
Lite har ju hunnit hända. Nu är vi hemma!
Lillplutten väger strax över 2 kilo och han mår galant!
Han ammar en liten del och resten får han i sonden (slangen i näsan)
Dagarna rullar på och jag tror att vi kommer greppa en rutin här hemma ganska snart.
Jimmy kör igång med jobbet imorgon. Han jobbar ju dygn. Det blir en del att göra själv.
Det är sondmatningen, ammningen, pumpningen och så resten också:)
Allt är supermys förutom den där förbaskade pumningen rent ut sagt, är ganska trött på den...
Men sen när man vet att den gör enorm nytta så tar man sig igenom den med!
Dagarna är ganska mycket likadana och tiden för att sitta här finns egentligen inte.
Men nu ligger lillen hos sin pappa och får mat så jag passar på,
fastän jag känner att jag egentligen borde ta tillfälle att sova.
Men jag känner inte att jag bara vill sova den lilla tid som jag har själv.
Jag vill gärna göra lite saker så att jag fyller på med lite energi:)
Så idag har jag städat och tänd massa värmeljus här hemma och bara njutit.
Nu ska vi snart klä på plutten och så ska vi ta en långrunda med Enzo och barnvagn!
Elliott bor just nu och en tid framöver hos Jimmys mormor. Tills vi kastrerad båda doggsen.

Jag kommer förmodligen in här någongång om inte allt för lång tid! :)
Kommentarer
Postat av: sanda

2011-11-22 @ 21:58:01
Postat av: sandra

oj! vill träffa dig när du har tid! :)

2011-11-22 @ 21:58:40
Postat av: Mussli

Så mysigt att ni är hemma nu och att vardagen rulla på :) Älskar dig min lilla gumma, du är så duktig!! Stoltaste mor och mormor som finns!! <3 <3 <3

2011-11-23 @ 02:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0