Höstdag:)

Inatt var en svår en natt. Jag har känt av foglossningen mycket
och sen har jag haft en del förvärkar. Vi närmar oss! :)
Jag kan inte låta bli att känna att det är så mysigt och spännande.
Igår var Lillen i full fart och vi låg hela familjen och bara njöt.

I morse vaknade Jimmy tidigt och åkte till jobbet, men det var kortdag.
Så nu är han hemma vilken sekund som helst.
Jag steg upp för en timme sedan, jag var tvungen att sova ut efter natten.
Nu står lunchen på spisen och det luktar nybryggd kaffe i hela lägenheten:)
Jag älskar hösten när man äntligen kan använda sig av levande ljus!
Så jag har gott runt och tänt alla vi har :) Spelar ju ingen roll om det är på dagen.
Det är så mörkt ute i alla fall. Men som sagt, bara mysigt enligt mig.



Hoppas ni kan njuta av mörkret lite i alla fall :)

/<3
Kommentarer
Postat av: Cicci

Foglossningen blir sällan bättre av sig själv så be om att få en tid till sjukgymnast DIREKT! Det hjälper faktiskt. Och kolla om de har vattengympa via MVC! En bäckenbälte är jätteskönt att ha om man har foglossning. Kan beställas via Gula Rehab. Testa det! Det är väldigt handikappande om foglossningen blir värre. Och gratta Jimmy till jobbet!

2011-11-03 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0