Tisdag :)

Dagen började tidigt för oss idag. Klockan var ringde på 07.50!
Jag hade tid för lite prover på sjukhuset. Så dit åkte vi vid halv nio.
Det fanns ingen parkering just där och besöket skulle gå på 2 sek,
så Jimmy släppte av mig och jag gick in och fick hjälp direkt.
Hon skulle fylla tre rör med blod,
och jag sa till henne att det är bara en som lyckats sticka mig i armen,
dom flesta brukar få göra det i handen.
Hon försökte sig på armen, men det gick såklart inte. Men handen funkade tillslut.
Jag har alltid varit väldigt känslig för blod.
Men nu under graviditeten trodde jag att jag hade härdats.
Så jag tittade på när rören fylldes.
Det skulle jag inte gjort. haha. Jag kände hur jag började kallsvettas, så jag tittade bort.
Men det fortsatte och tillslut svartnade det för ögonen och jag sa till henne att " nu svimmar jag"
Stackaren, jag hade ju inte varnat henne innan,
med tanke på att jag aldrig trott jag skulle reagera som jag gjorde så tänkte jag inte alls på det!
Så jag fick vatten och så fick jag stanna kvar så gick det över efter en stund.
Jag skrattade åt mig själv. Men Jimmy fick så dåligt samvete för att han inte var med in. haha.

Strax efter det kom Anna och Zoe hit på fika och lek :)
Zoe uttryckte någon slags skräckblandat förtjusning till hundarna.
På håll var dom jätteroliga i alla fall!
Vi gick ut och gick en runda efter det att Anna åkte iväg på ett ärende.
Zoegumman slocknade direkt.
Jag fortsatte gå ett tag och när vi kom hem ställde jag vagnen på balkongen.
Hon sover där än :)

Jimmy gick precis utanför dörren. Han ska iväg på möte och jag håller mina fingrar korsade!
Han tog med sig Enzo som får sitta i bilen sålänge, så nu är det lugna gatan här hemma!
Jag får passa mig så jag inte somnar till, men sitter precis vid balkongdörren...
så finns ingen risk att jag inte vaknar när jag hör Zoe:)

Nu ska jag trycka på tvn och passa på att njuta lite av ensamheten!
Hoppas skruttan vaknar innan Annna kommer, så vi får leka lite :)

En gammal bild på sötisen!
Glömde ju ladda kameran igår:(

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Såååå underbart mysigt allt låter <3 ...förutom det där med provtagningen vill säga, fast jag tror absolut det handlade om jäktet på morgonen snarare än att du inte tål att se blod gumman :)

Gratta massor till att mötet gick kanonbra för Jimmy oxå!! :)

2011-11-01 @ 19:58:25
Postat av: Lilla familjen

Vilken sötnos ! (:

2011-11-02 @ 08:18:20
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0