Upptagen-dag!

Ja, vart ska jag börja?
Zoe vaknade strax efter det att jag publicerade mitt inlägg igår.
Hon har samma morgonhumör som sin far:p
Inget hjälpte så jag klädde på oss och så gick vi ut! Då vart hon nöjd igen :)
Sen när vi kom hem så var hon superglad och lekte resterande tid med Elliott.

Senare på eftermiddagen kom Jimmy hem med goda nyheter, han har fått jobb!
Så nu är allt på plats, och jag kan inte beskriva min lättnad i ord:)
Han kommer jobba heltid och hans titel är socialterapeut/ behandlingsassistent, fancy! haha
Heltid innebär 2 dygn i veckan. Hur bra som helst nu när vi snart blir tre!
Kan inte säga något annat än att det kunde inte bli mer perfekt.

Idag gick vi upp klockan 7 för att åka till MVC och göra en glukosbelastning på mig.
Det visade att jag inte hade någon graviddiabetes, så det var ju skönt!
Efter det träffade jag Malin för fika och mys hela dagen lång:)

Nu tittar vi på halv åtta hos mig och har precis ätit hemmagjord pizza :)
mmmm!
Imorgon ska jag få träffa min Toya.
Hanna och Sofia också för den delen, men Toya var år och dar sen!
Det kommer bli mys mys mys:)

Jimmy kommer jobba hela helgen så jag ska planera hur min helg ska se ut:)
Lördag är det firande av Zoe i alla fall!

Nu kan jag äntligen beställa en BH i min storlek!
Och sen ska jag köpa ett par nya mjukisbyxor. Ett måste just nu!

Det var lite smått och gott om veckan:)
Och som grädde på moset så går vi in i vecka 33 idag,
och närmar oss dagen D med stormsteg!



/<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0