Vilken dag!

Ja, det måste jag verkligen säga.
Jag fick rådet av MVC att vila idag och inte anstränga mig.
Detta pga att jag känt av förvärkar och lite sådär.
Fortsätter det imorgon ska jag ringa förlossningen, där dom kan ta in mig på kontroll.
Hoppas det släpper så att jag slipper det imorgon, då Jimmy ska jobba hela helgen.
Men det som blir det blir, och så får det helt enkelt vara :)

Hanna, Sofia och Toya kom hit istället och så tog vi fikan hemma hos oss.
Det var över ett år sedan vi var alla tillsammans, så det var superkul!
Det kändes såklart precis som förr, kan inte förstå att tiden gått så fort!
Toyas kille kom senare förbi och det var första gången jag träffade honom,
trots att dom varit tillsammans ett helt år. Herregud. Men det var också jättekul.
Dom stannade ett bra tag och vi plus Jimmy satt och hade det supertrevligt:)

Efter att dom åkt så diskade och städade jag och sen åkte Jimmy och jag iväg för att hyra film!
Tre filmer blev det, så att jag kan nörda i helgen:)
Vi fortsatte med bilen och åkte en tur runt i Linköping.
Nu är vi hemma och bara myser.
Det var superlänge sen vi var ifrån varandra. Och över ett år sedan vi sov själva.
Så båda är lite sisådär taggade inför helgen.
Fast det har också att göra med att min morfar blivit sämre,
så Jimmy vill väl egentligen kunna vara hemma med mig.
Och jag hade inte haft något emot att ha honom hemma. MEN.
Vi båda får kämpa för att vi är ju superglada över jobbet.
Och Jimmy är ju jättesugen på att jobba, så det är så man får tänka.
Jag hoppas bara inte att mina värkar blir värre när Jimmy inte är hemma.
Men det ska nog gå bra.
Om något skulle hända så har jag ju min bror+ familj på besök i stan :)

Imorgon måste jag förbi en sväng på stan. Får bli att bara kika in och sen ut.
Nu ska vi fortsätta kvällsmyset här hemma!
God Natt!



/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0