Äntligen kvällen

Okej, nu har duschen blivit en oändlig process.
Herre, vad det skulle vara svårt då! haha.
Smörjde in mig efteråt och nu är jag helt slut!
Böja mig hit och böja mig dit och så upp och sen ner och näää, fy!
Jag kan inte annat än att känna mig så fruktansvärt klumpig och tjock.
10 kilo har jag gått upp nu. Ja det har verkligen dragit iväg.
Två kilo hade jag ökat tills vecka 23. Hos barnmorskan i vecka 26 var det 7 kilo.
Nu tio, på min våg. Tycker alltid det blir mer på deras :P
Har inga som helst problem med att graviditeten gör att jag ökar i vikt.
Mitt problem ligger i att jag aldrig tog tag i mina 10 kilo jag gick upp året innan.
Har fått en ynka bristning sen jag blev gravid. Men bristningar fick jag av min viktuppgång innan.
Dom har blivit mer utdragna och röda igen. Dom hade ju hunnit blekna ganska bra.
Det gör mig egentligen inget heller. Alltså, för mig handlar det om att känna mig bekväm.
Alltså att orka mer och kunna bära dom kläder jag gillar.
Jag har bott i leggings i 2 år. Det känns sådär kul, om jag ska vara ärlig.
Sist jag hade jeans hade jag storlek 29. Antar att jag inte skulle ha det nu...
Så jag skiter i att köpa jeans, helt enkelt.
Jag sparar det tills den dag jag skiter i vilken storlek jag har
och istället bara känner mig så jävla fin!
Jaja, nog om det! :)
Imorgon tar vi en tripp in till Linköping för lite ärende. Blir nog en fika med Hanna då med!

Nu är det sovtime här hemma!
Sååå skönt :)

Bild från vecka 29 <3 känns som igår...


/<3

Kommentarer
Postat av: Mussli

Sååå härligt att få ta del av dina tankar älskade gumman <3

2011-10-27 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0