En extra anhalt

Vi blev kvar hos Mika och Angelica igår. En riktigt rolig kväll!
Vaknade, umgicks och sen åkte vi till Jimmys pappa. Vi blir kvar här inatt,
Jimmys lillebror är sjuk och det undviker vi helst.
Så ikväll sover vi här och imorgon far vi till Linköping.
Sen är det en vecka kvar innan jag äntligen får komma hem!!
Längtan börjar bli jävligt jobbig nu. Jag är trött, tjurig och allmänt nojjig just nu.
Har väl dels med den ständiga flytten att göra, men jag är väl också där i graviditeten.
Just nu vill jag bara ha bebis, bebis, bebis i huvudet, men tyvärr är det inte så just nu...
Mitt huvud är fyllt med massor annat jag helst skulle slippa.
Men inom en månad ska väl allt vara löst och då har jag tid kvar att förbereda för liten<3

/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0