:)

Som vanligt precis fått i mig frukost,
och den första koppen kaffe :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Grabbarna ska ut och fiska, tror jag,
Solen är framme här idag.
Men nu sa dom nyss att det kanske blir för blåsigt.

Vi hann med att packa en del igårkväll.
Så skönt.
Det blir bara en väska och två hundar på tåget.
Tur att det gick att lösa så smidigt.

Idag, istället för att hoppa i min mjukisdress, så la jag lite omsorg bakom mitt klädval...
Idag längtar jag nämligen lite efter att få fixa iordning mig och åka in till stan och fika.
Skulle ge en del för en chailatte just nu :)
Snart så!

Jag har fått så många fina komplimanger och kommentarer om mitt långa inlägg här om dagen.
Det har bland annat trillat in både sms och skrivits på facebook.
Folk är inte så mycket för att skriva här på bloggen. Men det gör inget.
Det är bara så kul när folk tar sig tid att säga dom där värmande orden. Tack, ni fina!<3




/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0