Fågel på besök!

Vi har inte kommit iväg än...
Killarna skulle iväg till bygget på vinden, så vi bestämde oss för att vänta på dom
så vi skulle göra en gemensam utflykt till strömsund.

När jag var i rummet och satt på sängen så såg jag att det var massa grön gojs på lakanet(!!!)
Jag var dundersäker på att hundarna ställt till med något.
Men sen sitter det gojs på datorn med. Hur fan skulle det gått till?
Nästa sekund hör jag något fladdra bakom örat.
EN FÅGEL!
En fågel hade alltså kommit in tidigt imorse när Jimmy öppnade fönstret.
Sen måste hundarna ha skrämt den så pass att den satt förstelnad under sängen.
Men sen när hundarna försvann så vågade den sig fram.
Och så har den skitit på vår säng!!! Usch!
Men mamma fick ut den! :)
Ja, herregud...! stackaren!

Nu sitter vi med varsin kaffe innan vi far iväg :)
Jag har också hunnit måla på mitt nya nagellack :) Suuuuperfint!





Jag och magen i V.28
och så det superfina lacket :)

/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0