Framme!

Nu är vi framme hos henke! Han jobbar så vi slappar själva i hans lya just nu :)
Käkat lite Mc Donalds och nu ska vi andas tre djupa andetag...nu är vi jävligt nära.
Vi kunde inte låta bli att kika förbi lägenheten när vi ändå var i förrådet.
Har ni verkligen visat era egna toaletter den enorma uppskattning dom förtjänar!?
Efter tre månader kan jag utan tvekan svära att detta var det absolut mest befriande
toalettbesök jag någonsin gjort! Herregud. Jag börjar bli knäpp. haha.
Nu sitter Jimmy och spelar på gitarren och jag sitter här med Mr. Active i magen :)
Enzo har slocknat i soffan.Bara Elliott som saknas! Snart är vi hela familjen samlad <3

Nu kan jag äntligen använda min egna dator med internet. Så ni blir det lite roligare blogginlägg,
eller i alla fall fler bilder :)
Fattar fortfarande inte varför jag inte kan koppla bloggen till facebook? faan.

Nu ska jag kika runt på nätet :)


V.31 <3

/<3
Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

tack så mycket!

och detsamma :) inte så lång tid kvar för dig heller.

2011-10-23 @ 19:00:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mussli

Ska absolut ta med din tanke ang toaletter nu när vi flyttar...tror verkligen att det kommer att bli ett kanonlyft från hur vi har det nu :)

Härligt att ni har det så mysigt och gott...det värmer verkligen mitt hjärta helt och fullt <3

Härligt att det kommer att komma mer bilder, skönt när avståndet är det det är....fast bara ett tag till !! :)

Tusen pussar och Kramar

2011-10-23 @ 20:27:24
Postat av: FANNY (:

Härlig blogg(:



Kram<3

2011-10-23 @ 20:47:15
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0