Fy Amanda!

...meeen vafan då! Vi var hungriga, what to do? Ingen av oss orkade laga mat idag
och dessutom har vi inte hunnit handla hem något sen vi kom tidigare idag.
Så det blev donken. Men hur lite sånt har det inte blivit när vi levt på landet!?
okej, det känns bättre! :P

Jimmy ligger och pluggar, Henke tittar tv och jag nördar nätet. Helt okej :)
Jag känner dock att jag är supertrött...Nu har jag verkligen inte känt igen mig den senaste tiden.
Det kan bara innebära att det är inte förrens nu jag börjar känna av graviditeten.
Den senaste veckan har inneburit huvudvärk, trötthet, värk, dålig sömn och en massa känslor!
Men jag har väl inte fattat att jag är gravid, för jag har gått och blivit irriterad på mig själv.
Som att jag helt saknar befogenhet att klaga. Men så är jag ju gravid.
Vilket säkert innebär samma som vid mens. Man känner sig helt dålig, men fattar aldrig.
Herregud. Orka. haha. Sen så fort man kommer på orsaken känns allt mycket bättre!

Jag måste nog inse att jag är gravid. Jag gör allvarligt talat inte det. Med handen på hjärtat.
Jag kan inte förstå. Jag har vårt barn i magen. Jag ska föda inom två månader. WHAT!?
Hur ska detta gå? haha. Det kommer bara komma upp för mig när jag ser honom där mellan benen.
Det gör inte mig någonting, det ökar ju själva spänningen lite :P Ellerhur?
Jag har hur som rätt att klaga lite. Och nu skriver jag till mig själv.
Ingen annan har ju förväntat sig något annat, förutom jag själv. Jag har inte kopplat ihop
dessa obekvämligheter med graviditeten. Nej, jag är kanske inte värst smart.

En salig jävla blandning har det varit. Bara den senaste veckan.
En god kompott av dålig sömn, ångest och huvudvärk har det varit.
Jag är glad att jag sluppit det tills nu :) Vafan ca 10 veckor till är väl inget?
Nej, det kan jag inte klaga på. Inget att oroa sig för.
Jävligt skönt att jag sluppit allt det där andra med foglossning och allt vad det heter!
Men det är väl typiskt mig, jag kan väl i princip ligga sönderstyckad
men ändå bara känna av hur jag mår psyksikt. Är jag ledsen nu, eller? hm.. haha.
Nej, men ni fattar!

Oj, vad jag pratar på! Pratar? skriver. Men i alla fall. Nu ska jag komma ihåg det här.
Jag är gravid. Jag är gravid. Jag är gravid.
Hoppas inte att det väller in massa nya läsare just ikväll...
Jag är inte knäpp, JAG ÄR GRAVID!!!



Sov nu så gott!

/<3


Kommentarer
Postat av: Mussli

Ja, älskade gumman...du är otroligt stark och tålmodig!!!

Härligt att du börjar inse att du är gravid :).....jag känner igen mig helt och fullt gumman, ligger nog i generna...tur vi har 9 månader på oss innan det är dax :)

Älskar dig enormt och vet att du kommer att bli världens underbaraste mor när lillen titta ut i vår härliga värld <3 <3 <3

2011-10-24 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0