God mat!

Idag har vi varit med Jimmys pappa. Jimmy har övningskört och sen åt vi middag där!
Supergott! Oxfilé med potatis och katarellsås! Jummi! Varför har jag aldrig ätit det? :)
Imorgon blir det Idol och tacos med Mika, Annie och barnen :)
Lördag blir det middag hos Jimmys pappa igen :)
Sen är det redan söndag och vi far till Linkan!
Kommer vara en natt hos en kompis och sen åker vi till mitt faderskap :)
Elliott kommer få stanna här hos Jimmys mormor en vecka till.
Han har varit där denna veckan med :)
Sen kommer dom nerfarandes med honom lagom till att vi flyttar hem igen! Skönt för honom :)
Tiden går!
Igår gick vi in i vecka 31!! Kan inte förstå! Längtar mer än någonsin!
Och idag fyller min brorsdotter 1 år, hur sjukt känns inte det!?
Hon var ju två dagar och alldeles luden nyss...Herregud. Men jag tycker det är skönt att livet rör på sig :)
Snart är det dags att denna killen lär sig att vara ifrån sin pappa...:)

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Mmmmm, så gott och mysigt det lät :)....själv har jag ätit varmkorv dag.....dax att dricka kvällsthe och ta en eller två rostmackor :)

Lilla Enzo är sååå gosig...saknar er allihopa massor <3 <3 <3

2011-10-20 @ 20:45:25
Postat av: Lilla familjen

Att tiden går så sjuk snabbt, kan knappt förstå det !

2011-10-21 @ 13:10:46
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0