God morgon!

Vaknade av att Enzo slickade mig på armen :)
Han var tydligen lite nödig och kanske lite sugen på att komma ut.

Idag ska jag njuta av sista dagen här hos pappa. Mysa och umgås innan vi far hem.
Ska snart sätta mig med dagens första kopp kaffe :)
Jag tycker synd om er som inte gillar kaffe. Vad är eran motsvarighet, tänker jag?
Te? Men när ni vill bli lite mer pigga, eller bara en sådan sak att det finns i tusen smaker...
Man gillar väl inte alla, så då måste man be om te när det bjuds på fika
och sen måste smaken passa med. Krångel!

Ajja, nu är det frukostdax!



/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Härligt gumman!...jag känner att fikastunden verkligen fått sin rätta plats igen :)

Ser fram emot att få dela detta med dig snart igen <3

2011-10-28 @ 11:48:03
Postat av: Lilla familjen

Kaffe smakar bäst (:

2011-10-28 @ 12:50:16
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag är en riktig krångelmaja för jag gillar varken kaffe eller the, men jag har vant mig vid att bli utan vid fikastunder.

2011-10-28 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0