Här igen!

Det blev en fullspäckad dag igår!
Vi ställde klockan och åkte till ikea redan på förmiddagen. Väl där handlade vi skötbord
och lite nytt till badrummet, som nu går i grönt :) Superfint!
Sen var vi en sväng förbi jysk, det vi skulle ha var tyvärr slut för tillfället...
så får bli en till vända där lite senare. Sen var vi förbi byggmax och handlade färg.
Här ska målas! Både soffbord, säng och kanske även spjälsängen.
Vi satte upp spjälsängen igår och den är ganska häftig i grått med,
så har inte bestämt mig än!
Hur som så fortsatte vi hela kvällen med att packa upp och göra fint så vi är nu så gott som klara!
Bara skafferivarorna som ska upp!
Vi möblerade även om i sovrummet, så nu är även den biten avklarad.

Tidigare idag var Jimmys mormor och sambo här och lämande av Elliott! Äntligen!
Så nu tänkte vi packa ner lite lätt lunch och sen ta bilen ut mot vidingsjö och släppa hundarna:)
Herre, vilken frihet med bil.
Igår när vi var som tröttast efter att spenderat timmar med att packa upp,
så tog vi bilen till ica och handlade naturgodis:) Lyx.

Ikväll tänkte jag fota och slänge upp lite bilder på hur fint det blev här hemma!
Dock är det ju ingen förändring på vardagsrummet än, sofforna anläder helgen den 12e, 13onde :)

Nu kan jag äntligen bära förlovnignsringen igen.
Tog halsbandet jag köpte till mig och Jimmy, till Jimmy i 18års present:)


/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0