Härliga dag!

Idag vaknade både jag och Jimpa tidigt. Han gick upp redan vid 8 :O
Okej, tidigt, men jag gick upp kvart över nio och det hör inte till vanligheterna!

Det första jag gjorde var såklart att gå ut i vardagsrummet och titta till bordet,
och det ser jättebra ut! Så idag ska det målas detaljer. Sen är det färdigt.
Jag lämnade över beslutet om spjälsängen till Jimmy och han ville ha kvar den i grått.
Så grått får det bli :)

Vi har precis käkat frukost och nu ska jag dricka upp kaffet, sen en sväng in i duschen.
Sen bär det av till MVC!
Senare idag ska vi äntligen få träffa min brorsdotter Zoe igen! Gud vad mysigt:)
Vi hörs senare!


Zoe och Jimmy för massa tider sen! <3

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Härlig bild <3

2011-10-31 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0