Hej och Hå!

Guuud, vilken skön känsla att äntligen sätta sig ner!
Idag har det varit full rulle från början till slut, en superdag!
Vi var en sväng i Linköping.
Jimmy hade en arbetsintervjuv, men sen kom det upp andra möjligheter!
Hur det går får vi vänta och se! Hoppas, hoppas!
Inne i linköping blev det fika med Hanna och Sofia :)
Sen körde vi tillbaka till Motala och pappa och inte långt efter det drog vi hela sällskapet till stan.
Här är det nämligen kvällsöppet ikväll :) REA!!! Det blev en kofta och en klocka för min del:)
Jimmy och pappa gick och fynda på systemet istället.
Nu fixas sen middag här hemma, hemmagjorda hamburgare. Gott, gott.

Imorgon far vi tillbaka till Linkan. För att sedan vara hos henke tills tisdag.
Då flyttar vi äntligen hem igen!
Men på måndag är det MVC, äntligen! Hoppas allt är bra <3

Vi just nu  <3 V. 32

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Mysigt att få se er <3 <3 <3

Tänk vad tiden rusa på, redan så nära att flytta hem äntligen :)...på tal om tid...sicken tur att du hittade en klocka på rean gumman min...skojigt tycker jag och gläds med dig...kan riktigt ser din glädje ända hit :) Gullegumman min <3

2011-10-27 @ 22:23:47
Postat av: Anonym

2011-10-28 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0