Idag i bilder

Sitter med det godaste jag vet, nämligen blåbarssoppa!
Har varit mitt enda måste under hela graviditeten, i princip från dag 1.

Vi hade världens mysigaste dag ute med hundarna i vindingsjö.
Vi hittade en oanvänd hage att släppa dom i :) Det är superfint där ute.
Sen när vi kom hem lagade jag mat medan Jimmy duchade doggsen, som var fulla med koskit.
Sen har vi bara slappat. Tittat på film och tagit det lugnt. Nu sitter Jimmy och spelar tv-spel,
men när han är klar ska vi ner till källaren och röja lite.
Här kommer lite bilder från idag och senare ikväll kommer bilder från lägenheten!


Mina fina killar! Enzo har lite mer krut i sig än Elliott, haha.
Elliott ville mest gå runt och nosa!


Jimmy klättrade upp i ett träd, och Enzo fick panik och klättrade efter!



Världens vackraste Enzo<3

Världens sötaste Elliott<3



/<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin lägenhet ni har:)

2011-10-30 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0