Lägenheten

Jag har så mycket energi att fixa här hemma nu!
Jag har i nästan varje natt i snart tre månader vaggat mig till söms,
genom att tänka på hur jag vill ha det och vad jag vill styra med.
Nu är vi äntligen här och nu är vi i full gång.
Jag bestämde mig för att börja tejpa soffbordet innan målningen.
Det var lite bökigt att kräla runt på golvet med den stora magen, men det gick finnemang!
Sen när jag var klar var jag tvungen att testa färgen, så började med locket (det är ju en kista)
och det blev grymt! Nu ser det ut precis som jag vill ha, det mörska träet lyser igenom,
sen kan det vara så att färgen torkar in så mycket så att jag målar en gång till iallafall.
Vi får se imorgon :)

Här kommer lite bilder från lägenheten!

Helt sjukt att det står ett skötbord i mitt badrum!
Är jag världens segaste människa, eller är det normalt att inte förstå
att man ska bli mamma två månader innan beräknad förlossning??


Här antar jag att många timmar kommer att spenderas :)

Det nymöblerade sovrummet!


Mitt under fixeriet så åkte tvn ner i golvet!!!
Blev ett hack i golvet, syns inte bilden...
men nu har vi anledning att köpa en matta:)


Här ska herrn få MÅNGA timmar skönhetssömn, i wish ;)
Frågan är behålla grå, eller måla vit?

Det är vad ni får se av vardagsrummet just nu!

Det var det! :)
Nu ska jag laga lite sen middag till mig och min man.
Blodpudding till moi! mmm!
Men jag har slutat försöka tvinga Jimmy tycka om det.
Så han får nudlar eller något.
/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Så kanonmysigt ni har fått till det!!!! Lillprinsen har verkligen sin plats i både era hjärtan och i ert hem nu <3 <3 <3

Ska bli mysigt att få se allt detta snart!!! :)

2011-10-30 @ 20:50:40
Postat av: sandra

Så jäkla fint!!! Blir helt avundsjuk ju :D

2011-10-30 @ 22:28:38
Postat av: Nellie

Gud vad fint syrran! Måla om det i vit så blir det snygagre än vad det redan är :D

2011-10-31 @ 19:22:11
URL: http://onlyforme.devote.se
Postat av: meridiana

Så fint! :) Jag tror vitt blir snyggast! :D

2011-11-01 @ 08:37:50
URL: http://knottyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0