Målarverkstad!

Har målat klart soffbordet den senaste timmen, och det blev så sjukt snyggt!
Kunde inte låta bli. Jag kommer bara att köra på ett lager. Det blir perfekt!
Det ser sådär slarvigt och gammalt ut, precis som jag hade hoppats på!

Nu är jag en väldigt bra bit påväg mot den stilen jag vill ha här hemma:)
Sofforna blir definitivt pricken över i. Vi kommer trvias så bra!
Jag vet inte vad jag hade gjort ifall Jimmy hade haft en lika stark vilja vad det gäller stil
och den var helt annorlunda från min?? Antar att vi hade fått kompromissa,
men jag är glad att han gillar samma som mig och litar på att jag inte flippar ur!

Det är ju hur kul som helst att måla ju!
Om intresset håller i sig kan jag lika gärna måla sängen med.
Jag vill ju helst ha den vit, frågan är bara om det väger över att orka måla en sak till.
Men efter idag tror jag nog på det :)

Nu blir det renbäddning, kvällsrundan med hundarna och sen laddar vi en film!
Imorgon förmiddag är det MVC som gäller. Jag är lite nervös.
Var så länge sen sist så jag antar att det är därför.
Han har rört sig mindre dom tre senaste dagarna, men jag hoppas att det är normalt.
Det har ju varit så innan och kontrollerna efteråt har sett jättebra ut.

Jag har kommit på mig själv att bli mer nervös kring allt med komplikationer och liknande,
nu när allt här hemma står och väntar. Men det ska nog gå bra.
Nu kommer besöken ske tätare och så småningom ska han ju också fixera sig:)
Nu är det inte alls långt kvar. Gud vad skönt det kommer kännas när han äntligen är här!

God Natt på er!




Lite bättre bilder på halsbandet!

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0