Men gud!

Orka. Nu muppar fejjan rejält. Alltså, nu bombas hela sajten av alla min blogginlägg.
Allt kom på en gång. Förstår ingeting. Jajja.

Idag skulle bli en tidig kväll, men att göra iordning sig inför natten tog lite tid.
Först var den kvällsisen med Enzo, sen satt jag och Jimmy och pratade i sängen,
seeeen skulle jag ta av mig förlovningsringen för den börjar göra ont på fingret...
herre min gud. Den satt fast. Då såg jag. MINA FINGRAR har blivit PRINSKORVAR.
Helt ärligt. Nu jäklar händer här grejer.
Jag var såklart tvungen att ta kort och visa er! Titta bara!
Nu har jag inte världens minsta händer i vanliga fall heller,
men alla ser ju hur sjukt det här ser ut!!! haha.

Hello Hotdogs!

Nu ska jag få fotmassage av min underbara man :)
Först ska jag springa ner och dricka ett glas vatten! Antecknat?

/<3
Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Nu börjas det, värre kan det bli :P

2011-10-26 @ 16:05:33
URL: http://tweju.blogg.se/
Postat av: Mussli

Sötaste hotdogs jag sett iaf!! :) <3

2011-10-26 @ 17:21:16
Postat av: sandra

kan inte annat än hålla med suss!

2011-10-27 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0