Myskväll!

Idag har varit en lugn dag:) Det känns skönt att vi är här nu, och ett steg närmre hemma!
Dagen flöt på utav bara farten, sen har vi spenderat eftermiddagen och lite av kvällen hos
Familjen Mys - Mika, Angelica,Ville och Stella <3 Det blev lite av varje, prat, skratt, mys med lillasyster, och lerfix med storebror! Vi ses inte alltför ofta, då vi bor på olika ställen,
så nu är det så kul att vi har en hel vecka här!
Imorgon tror jag att jag och Jimmy går ner och tar en titt på Lager 157 som ligger här :)
Länge sen lillen fick nått fint nu ju! Okej, kanske jag med:P
Hoppas ni har en skoj och skön kväll!
Utan bebbarna i magarna kunde det gå vilt till!
En festbild för ett tag sen :)
Erika, Angelica och jag :)

...Och Jimmys morfar var det som fyllde år igår, inte mormor:)

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Mysigt att ni får njuta av att vara med "familjen mys" som jag vet betyder mycket härligt för er!

Och sen att få shoppa lite oxå gör ju dagen ännu bättre :)

Tusen Kramar till er från mig!!! <3

2011-10-18 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0