Natten

Dags att krypa ner i sängen, nyduschad och supertrött!
Där nere sitter männen och pratar medan vi kvinnor fixar oss för natten.
Nu när jag sitter här så kom jag på att detta är nog första gången på någon månad eller två
som jag är helt själv.
Hemma klarar varken jag eller jimmy av att vara på varandra hela tiden,
så ofta sitter han i vardagsrummet och jag pysslar i sovrummet.
Men nu har vi liksom gillat läget,
så jag har inte reflekterat över att jag faktiskt saknat att bara vara själv.
Något som jag dock aldrig kommer att kunna vänja mig av vid är att sova tillsammans med Jimmy.
Det har ju varit nätter när vi såklart sovit på olika håll. Vi har ju varit tillsammans i fyra år.
Men dom nätterna är inte roliga alls. Faktiskt hemska ibland.
Innan var det bland det bästa jag visste. När mamma jobbade natt och jag fick sova själv hemma.
Nu har jag helt enkelt blivit för van och har supersvårt att sova utan en att pussa Jimmy godnatt.
Hoppas aldrig jag blir utan dom :)


Till något helt annat!
Tycker att det är lite märkligt för det brukar alltid komma upp på facebook när jag uppdaterar bloggen,
men den har liksom varit jätteseg med det nu. Så jag avregistrerade mig och gjorde om allt på nytt.
Men det tycks inte ha hjälpt? Konstigt.

Jaja, nu är det natt och jag säger hejdå!
Sov gott!


/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Visst är egen "reflektionstid" kanonskönt att ta sig!

Konstigt det där med Fb, för det funkade ju en stund i går, fast nu såg inte jag detta inlägget via Fb....fast jag tycker ju inte att det är så konstigt, men det kan nog beror på att jag heltklart är den mest otekniskaste personen som finns eller hur älskade Nussan!! <3

2011-10-02 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0