Oh, happy day!

Det blev en riktigt bra dag idag. Solen har varit framme och vi har hittat en ny soffa!!
Jag har nördat blocket länge och väl och för några dagar sen hittade jag en supersoffa!
Idag när jag skulle se om den fanns kvar så såg jag att den fanns här i motala.
Så vi ringde upp och dom var kvar. En timme senare satt vi i bilen påväg dit.
Dom var 100 ggr bättre än på bilden på blocket!
Stora, supersköna och sjukt snygga! Extra roligt när det inte är ikea, mio eller liknande.
Så man far något som inte alla har. Älskar att fynda och älskar gammalt-nytt!
Färgen är vit, beige och guld. Kanske inte den bästa kombinationen med småbarn. meeen.
Klädseln är avtagbar, tvättbar och dessutom är soffan vi har nu också ljus.
Så för pengen vi får lägga ut för denna, är denna definitivt mer värd!

Meningen med en ny soffa är mer sittutrymme och också så att man kan ligga i soffan.
Pga vår lilla tresits-soffa sitter det alltid folk på golvet.
Och den är såpass smal att det är svårt att ligga i den.
Det blir alltid så att jag och Jimmy tittar tv i sovrummet för att vi inte trivs i soffan.
Med denna blir det ändring. Vi båda älskar den! :)

Bilden gör såklart ingen rättvisa, men dom är underbara!
Mycket maffigare i verkligheten!

/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Kanonkul att ni hittade Soffan med stort S!! :)

Den ser toppenfin ut!!

2011-10-26 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0