Ordning och reda

Idag håller vi på med lite praktiska saker.
Ringt till försäkringskassan osv.
Jag har ringt MVC i Linköping i en vecka utan svar.
Tycker det är förjävligt.
Så idag ska jag ringa till mitt tillfälliga MVC här uppe och be dom ringa dit.
Jag måste ju få mitt moderskapsintyg, så att jag kan skicka in det till FK.
Guuud.

Sen försöker vi lösa det här med flytten.
Vi vill komma ner lite tidigare, men har för tillfället ingenstans att bo.
Hyresgästen vi har är lite förvirrad för tillfället. Stackaren.
Så man vill inte kräva ett svar direkt.
Vi har den ju egentligen uthyrd till den 12e.
Men vi skulle vilja ha tillgång till den redan den 1a.
Vi får se :) Det ska nog lösa sig tillslut.

Längre än så har vi inte kommit idag!

Känner mig inte jätteparty just nu :P


/<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0