Planerar neråt

Det här kan ha varit den värsta natten på väldigt länge.
Det började med att Enzo tjöt och gnydde,
Jimmy tog ut honom. Han var jättedålig i magen.
Det upprepades en gång till någon timme senare.
Jag låg med kramp i högra höften hur länge som helst.
Så jag kunde bara sova på vänster sida.
Men jag med min nacke kan bara sova på en sida ett kort tag,
annars får jag jätteont. Ja, ni fattar. Usch.
Så idag är vi en aningen trötta.

Men dagen började bra i alla fall!
Har precis fått i mig en superfrukost, till exempel.
Jimmy och jag har bokat resa hemmåt.
Dock inte ändå fram, men neråt.
Den 15onde rullar vi söderut.
Sen kommer vi bo hos Jimmys mamma ett tag.
Någon vecka eller två. Resten är under planering:P
Räknar dagarna tills jag ska få komma hem till min lägenhet igen.
Tiden här har verkligen varit guld värd.
Tur vi kunde ordna det på detta viset!
Nu är vi redo att tackla verkligheten hemma, igen.

Nu blir det liggläge ett tag innan dagen sparkas igång.


Kan inte bli mycket bättre :)


/<3




Kommentarer
Postat av: Cicci

Då kommer ni lagom till pappas födelsedagsfest. Fast ni missar Idus fyraårskalas med en dag :)

2011-10-04 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0