Så blev det kväll, igen

Kunde sova ett litet tag tidigare idag.
Men vaknade och det gjorde så ont i benen.
Jimmy masserade lite, och det hjälpte.
Hoppas verkligen natten blir bättre.

Idag har inte varit min dag.
Men den har varit helt okej.
Imorgon ska jag försöka gå en promenad :)

Idag fick jag äntligen tag på MVC i linköping.
Efter en vecka.
Så nu ska moderskapsintyget komma här snart.

Nu har vi nyss ätit. Rostade mackor.
Och såklart min blåbärssoppa!

Nu blir det väl soffmys innan vi går upp och lägger oss!

Idag går vi in i vecka 29 <3
Som jag längtar nu har jag aldrig längtat.

Mycket har hänt den senaste tiden.
Här var vi i vecka 20...
Som du växt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0