Snart sovdags,

Nu är det snart dags att sova, känner jag.
Jimmy är såklart extra pigg.
Vi har sen första början alltid tajmat så bra.
Jävligt irriterande för den som är pigg, alltså oftast jag!
Men idag är det lite synd om Jimpa.

Ja, vad mer?
Kan inte beskriva i ord hur mycket jag längtar hem till vår lägenhet.
Nu är det nära, så då längtar man alltid extra intensivt.
Likadant med graviditeten.
Nu är det nära, och nu orkar jag knappt vänta längre!
Om exakt 3 veckor får vi tillbaka vår lägenhet.
Om exakt 11 veckor är det beräknat förlossningsdatum.
Så tiden går ju! :) Vilket bara är fördelaktigt i dessa fall!

Den här graviditeten har varit så sjukt jäkla perfekt.
Jag har mått så sjukt bra och tiden har gått precis lagom fort.
Klart jag har haft en del halsbränna, lite molande växtvärk...
men herregud! Lätt som en plätt, aldrig varit jobbigt. Än.
Men jag tror faktiskt inte jag är en sån som tycker detta är jobbigt.
Det kommer bli tyngre, bökigare och allt det där...
Men nej, jag är inte en sån som stör mig på det där.
Mer än att bli grinig av dålig sömn och min nacke.
Men å andra sidan har jag konstant värk i nacken,
som inte stör mig värst mycket längre.
Det finns andra saker som stör mig, som inte stör någon annan :P
Så perfekt är jag då inte! haha.

När vi kommer hem är det så mycket roligt att fixa med,
så rätt vad det är kommer jag bara ligga där och föda!
Sen är vi tre <3
Åh, men gud vad jag längtar.

Nu ska jag göra iordning mig!



God Natt

/<3
Kommentarer
Postat av: Lilla familjen

Lite avundsjuk på din "lätta" graviditet, hahha . Eller så är det väl bara så att vara gravid inte passar mig ! c(: Längtar till Lördag, vill känna Miliam !

2011-10-12 @ 14:13:47
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0