Torsdag

Har inte haft så mycket att skriva om idag.
Blir så tråkigt att läsa om samma saker varje dag.
Sover dåligt och har ont i nacken 24/7, så jag är inte på bästa humör just nu.
Sen känner jag mig riktigt trött på att bara flyttas runt.
Det har varit så den senaste tiden att vi hela tiden befunnit oss där vi haft saker att göra.
Saknar att ha plattformen hemma.
Men detta har absolut varit den bästa lösningen.
Men den dagen jag ställer ner den där evigt packade väskan...
den dagen kommer kännas speciell, på alla positivt tänkbara sätt.


Har dock övningskört lite, alltid lika skoj :)
Sen har vi tittat på film, horrible bosses.
haha, den var faktiskt rolig.

Imorgon ska vi till strömsund igen.
Vi följer med mamma, så går vi runt lite
medan hon jobbar.


Dom här ska införskaffas så snart det finns pengar och samvete över!


/<3
Kommentarer
Postat av: Mussli

Såå mysigt att jag har fått delar allt med er under denna tiden ni bott här hos oss!!! <3



<3 <3 <3

2011-10-06 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0