Varför inte lite krångel?

Nu sitter vi hos Henke.
Men det tog sin lilla tid innan vi kom iväg. Datorn kajka ihop igår. Ni förstår vilken panik.
Men pappa spenderade någon timme eller två med att fixa och dona, och tillslut gick det!
Vilken tur, säger jag bara! Hur gör man utan dator? räkningar, mejl, jobb, ja med allt!

Men nu verkar det fungera i alla fall :)
Det blir en hemmakväll för mig ikväll, jag orkar inte flytta på mig igen.
Men det är ju idol och massa sånt, så det blir skoj skoj!

På söndag kommer Elliott hem igen! Min lilla potta. Gud vad mys att få hem honom.
Nu har han väl gottat sig rejält i ensamheten så nu lär han vara ännu tjurigare än vanligt mot Enzo.
haha. Kulorna ryker så fort vi får pengar, både på Enzo och Elliott.

Killarna sitter och njuter av sina öl och jag själv sitter och tänker hur bra det skulle passa med ett glas vitt.
Men nu är det inte aktuellt, så onödigt att tänka. Jag njuter tusen gånger mer av bebbes sparkar <3


Riktigt sådär pigg och fräsch känner jag mig inte just nu!
Svårt att förstå att bilden togs för bara 2-3 veckor sedan.
Det är vid sådana här tillfällen en onepiece verkligen skulle vara uppskattad.

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0