Vinterkär

Idag har vi städat för fullt.
Idag kommer det människor och ska titta på huset :)


Vintern 2010

Jag och Jimmy har tagit fram vinterjackorna,
för nu är det nollgradit här uppe!
Och vi ska ut på promenix med hundarna, medan visningen pågår.

Inatt när jag var uppe på toa var det  minus 4 !!!
Men jag tycker det är mysigt.
Jag är ju av den typen att jag älskar vinter mer än sommar.

Älskar snön. Älskar tända ljus.
Älskar hur snön dämpar ljudet i stan.
Älskar varm oboy och doften av glögg!
Älskar att baka pepparkakor och lussekatter.
Älskar att se hundarna leka i snön.
Älskar att klä på sig varmare, tjockare kläder!
Finns ingen roligare årstid att klä sig än vintern.

Men framför allt,
Så för mig handlar vintern så mycket om kärlek, tradition och familjen.
Älskar helt enkelt den enorma värme som denna kalla årstid ger <3

Julen för två år sen.
haha så små vi var <3




Älskar att vara sådär slut efter all mat lagom till julklappsutdelningen...


Älskar när hela släkten sitter samlad,
umgås och spelar spel...


Min mormor och morfar ÄR jul för mig.
Det dom representerar är för mig omöjligt att uttrycka i ord.
För mig är dom allt det där -värme, tradition, familj och trygghet.
Inget kan ersätta dom, eller det dom gör.
Jag är världens stoltaste barnbarn.
Och oavsett vad, vill jag att ni ska veta hur oerhört mycket ni betyder för mig<3

Julen förra året<3

/<3


Kommentarer
Postat av: Mussli

Mmmmmm....så fina och underbara ord från min älskade älskade dotter!! Jag älskar dig <3 <3 <3

2011-10-09 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0