Ännu en dag

Har precis käkat en riktigt god frulle. Klart något av det bästa med att ha flyttat är dessa brakfrukostarna! Gud så gott, riktigt bra start på dagen:)

Idag har jimmy bokat teori och uppkörning, hoppas han får det där jävla kortet nu! Känns som att det skulle göra livet mycket mer bekvämt sen när vi blir en större familj.
Inte så mycket mer som hunnit hända än idag...tror jag ska sätta mig i soffan och titta på någon film kanske...men det blir aldrig av eftersom jag alltid nördar tv4Fakta! Bästa kanalen, lätt.

Nej, nu ska jag ut och lapa i mig lite sol, så jag med gott samvete kan titta på tv sen!



skulle ladda upp en ny bild, men det krångla. Här än en för några år sen!

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0