Back Home

Nyss hemkommen från Östersund!
Riktigt skön dag. Det började med regn, men sen fick vi bättre väder.
Jag och Jimmy gick och kikade lite i affärerna,
fick med oss lite kläder och jag fick med mig lite nagelack och en sminkväska!
Det var superskönt att strosa runt på stan, se människor och spendera lite pengar.

Jag provade vinterjackor, ååh så fina! Meeen, absolut inget jag ska ha...
jag växer ju en hel del till, så storleken lär ju ändras några gånger!

Alla fina jackor! Och så det lilla torget.
Superfin utsikt, fick inte riktigt med den på bild bara.

Sen gick vi på en mini-marknad. Jimmy hittade mössan i sitt liv.
Hans one true match ;)

haha, herregud!
Och sen köpte vi med oss lite bakverk hem, inte så goda enligt mig...
men mamma och jimmy tyckte om dom!
Jag tyckte dom var alldeles för söta.
Sen storhandlade vi. Så nu har vi allt vi vill ha och lite till.

Supersöta kakor!
Ja ni, en superdag!
Nu är jag dock hur trött som helst.
Somnade som vanligt runt halv 2 tiden och sen gick vi upp halv 8 (!)

Just det! Fick hem bharna och skorna idag. Skorna blir det inget med, dom får åka tillbaka :(
Dom var inte alls som jag tänkte mig. Alldeles för låga i skaftet. Nej, inte bra. Men bharna!
Förstår ni lyckan för mig som har så svårt att hitta en bra bh? Total!
Och till ett bra pris! Inte några 4-5 hundra kronor här inte!

Nu ska jag bädda ner mig och förhoppningsvis blunda lite...

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0