Bara söndag

Har varit uppe ett tag, men jag har varit ute i det fina vädret!
Kallt är det, men solen skiner!
Jimmy pluggar körkort och jag har slut på fantasi,
så jag tror det blir någon dokumentär eller liknande på tvn.

Kycklingen ligger på tining för idag ska jag göra cocos och curry-gryta!
Det var ett tag sen, så det ska bli himla gott.

Ikväll är det väl Idol också :)

Hoppas ni får en rolig dag!

Den här glassen är helt otrolig!
Jag beställde den när vi var i östersund sist.
Måste nästan fika där innan vi åker hem.
Glassen är hemmagjord och det märks!
Så himla god. Jag tog smakerna panacotta och cocos.
Jag tycker egentligen inte om cocosglass sådär värst mycket,
men melonen som jag ville ha var slut. Tur det!
Det var den absolut godaste glassen jag ätit!!!


/<3
Kommentarer
Postat av: Malin

heej snygging! Kan du inte lägga upp recept på grytan sen. Det lät så gott :) kraaam.

2011-09-18 @ 14:58:18
URL: http://Pamaalni.blogspot.com
Postat av: Lilla familjen

Heja Jimmy ! : )

2011-09-18 @ 21:21:18
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0