Beauty

Idag har varit en riktigt skön dag!
Förutom att mammas hund varit en liten pain in the ass, när hon inte var i munnen när jag åt så satt hon i mina byxor när jag var på toa, typ! Har lite svårt för den typen av närhet!

Annars har vi lagat god mat och så passade jag på att byta färg på naglarna :)



Till middag blev det korvgryta a la mig med färskpotatis:
  • Tärna falukorven i bitar --> stek i pannan
  • Stek tsm med lök och vitlök
  • Krydda med svartpeppar, salt, curry och chilli
  • Tillsätt sedan tomatsås ( jag hade färdig hemma, annars är det superlätt att göra egen! Häll bara tomater och lite egenvalda kryddor i en kastrull, tillsätt lite vatten och koka upp)
  • Låt stå och koka ihop
  • DONE!


Night! /<3

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

Ja visst var den :)

2011-09-07 @ 23:40:05
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Helena

snygga naglar! :) Kram

2011-09-08 @ 08:25:02
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0