Chailatte in my <3

Idag avnjöt jag min andra chailatte här i Linköping!
Gud, vilken underbar uppfinning!

Dagen började med att jag och Jimmy lunchade och shoppade lite fint!
Allt som jag ville lämna tillbaka gick att lämna tillbaka,
och det jag kom hem med är jag supernöjd med!
Vi fick båda med oss ett par nya skor hem också! Jippi!

Sen träffade jag Hanna och Sofia för en mysig fika:)
Kom hem och kollade en film med grabbarna
och nu väntar vi på hembeställd pizza!
Fail på mig och min nyttighets-hets...men vafan...

Blir nog en och annan film till här ikväll!
Imorgon ska det bli kanonväder,
jag och Jimmy kör nog stan igen
och sen kanske en fika med Evelyn och hennes Jimmie:)

Söndag ska vi träffa pappsen och lillan och käka!
Blir mycket äta ute nu när vi är här,
men det känns värt!
Inget vi gjort på en månad, eller komma kunna göra 6 veckor framåt!

Ha nu världens bästa fredag!

Nu är vi inne i vecka 27! Bara tre månader kvar <3

/<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0